Image Map

13.12.2014

Święta w CW.

Nowy filmik promocyjny ramówkę CW w okresie świątecznym. The 100 jest aż przez sekundę, ale to najlepszy moment.
Dziękujemy za super promocję The 100, CW! Coraz bardziej się boję o wznowienie serialu na trzeci sezon. Nie wiem, co stacja ma do serialu z takim potencjałem. Za to my- fani, musimy działać, żeby nie zginął z anteny. Na naszym asku pisałam ostatnio, co możemy zrobić, aby pomóc z oglądalnością itd. więc zapraszam tam wszystkich zainteresowanych :)



źródło: youtube.com

3 komentarze :

  1. Mnie dziwi czemu TVD ma nadal tak wielką promocję i ciągle go przedłużają skoro rankingi z sezonu na sezon są coraz gorsze, wręcz tragiczne. (tylko bez krzyków na mnie, sama uwielbiałam ten serial, kiedyś gdy był dobry).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramówka super
    PS:Vanessa podczas prób do spektaklu ''Gigi''
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co ale teraz TVD znowu zaczęło mi się podobać, ale chyba dlatego że pojawił się Kai. <3

    OdpowiedzUsuń