Image Map

5.11.2014

Drugi sneak peek z 2x03.


Z drugim klipem wracamy do Mt. Weather i akcji po tym, jak Clarke znalazła Anyę w klatce. Zobaczmy, co się dzieje dalej. Jeśli coś właśnie jecie to lepiej poczekajcie z rozwinięciem tego postu.



Clarke: Hej. Musimy się wydostać stąd. Teraz.
Anya: Co to jest?
Clarke: O mój Boże. O mój Boże! O mój Boże! Anya! Weź mnie za rękę. Wydostałyśmy się. Hej. Chodź, ubierz się. Nie możemy się ukryć na zewnątrz tak ubrane.
Anya: Nie zostawię moich ludzi za sobą.
Clarke: Anya, posłuchaj mnie. Moi ludzie są też nadal wewnątrz tego miejsca. Ale oni mają strażników. Mają broń. Jeśli wyjdziemy stąd, możemy znaleźć pomoc. Możemy tu wrócić.
Anya: Nie ma żadnych my. Ktoś się zbliża.
Clarke: Nie ktoś. To Żniwiarze.

źródło: youtube.com




1 komentarz :

  1. O ja! :o nie spodziewałam się takiego obrotu spraw :o myślałam że one uciekną z MW i potem spotkają Żniwiarzy :o

    OdpowiedzUsuń