Image Map

24.11.2014

2x06- Fog of War.

 Mamy w końcu zdjęcia promocyjne 2x06, więc zobaczcie, co wydarzy się 3 grudnia.


SPOKÓJ PO BURZY - Napięcie między Clarke, a Finnem wzrasta, gdy Raven odkrywa, że Mount Weather zakłóca ich system komunikacyjny. W międzyczasie Jasper i Monty dowiadują się, co na prawdę dzieje się na Mount Weather, a Octavia staje oko w oko ze swoim największym koszmarem. Ostatecznie Prezydent Dante Wallace zostaje zdradzony, przez tych, przez ludzi mu najbliższych.




























ZWIASTUN:



Clarke: Ja już nawet nie wiem kim tak naprawde jesteś...
Finn: Ja też nie ...
Clarke: Co się z nami stało?
Maya: Jasper, tak się cieszę, że się lepiej czujesz. /Udawaj, że nic się nie dzieje. Słuchają nas./
Raven:
Ziemian: Jeden z was umrze z rąk drugiego.
Bellamy: Jesteśmy na wojnie, Clarke.
Octavia: Lincoln, to ja.
Abby: Nie przestaniesz prawda?
Clarke: Nie, dopóki moi przyjaciele nie będą bezpieczni.


źródło: spoilertv.pl; youtube.com; spoilertv.co.uk

3 komentarze :

  1. O MÓJ BOŻE. Bell i Clarke przy jednym stoliku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaa, więcej bellarke, więcej! :D Przyznam, że 2 sezon jest lepszy i bardziej emocjonujący niż 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Chciałam Cię zaprosić na mój blog o Ewelinie Lisowskiej. Jeśli tylko chcesz to możemy dodać swoje blogi do Affiliates oraz informować się o nowych postach. Pozdrawiam ewelina--lisowska.blog.pl

    OdpowiedzUsuń