Image Map

10.06.2014

Wywiad z Elizą i Thomasem.



Dzięki uprzejmości jednego z fanów serialu znów mamy dla was niespodziankę. Tym razem to wywiad udzielony przez dwójkę naszych aktorów podczas promocji serialu w Hiszpanii. Prócz tego kolejne zdjęcia i wideo znajdziecie w rozwinięciu postu- zapraszamy :)



1. Co najbardziej podoba wam się w waszych postaciach, a czego nienawidzicie?
Eliza: Podoba mi się, że Clarke jest taką silną kobietą. Nigdy nie odgrywałam takiej roli, bo zawsze dawano mi postacie głupich blondynek. Trudno powiedzieć, co podoba mi się w niej najmniej, ale nawet to, co mi się nie podobało musiałam zrozumieć, aby odtworzyć jej postać i przyszedł moment, w którym zaczęłam to doceniać.
Thomas: Co, jeśli jest idealna [postać]? To trudne pytanie. To złożone postacie, co jest ciekawe, bo masz słabości, ciemne strony i nie możesz tego nienawidzić, ponieważ tak jest najlepiej, bo możesz się rozwijać.

2. Co wspólnego macie z waszymi postaciami, a co was różni?
Eliza: Nie mam nic wspólnego z Clarke. W tak ekstremalnej sytuacji, nie wiem, dzielę z nią determinację, by iść do przodu, ale ta odwaga, którą się szczyci, niewiele ma ze mną wspólnego.
Thomas: To skomplikowane. Eliza mogłaby spędzić godziny rozmawiając o tym, jaka jest moja postać, a jaka jest jej, ale ja mogę ci powiedzieć, że "mam 18 lat i pochodzę z zewnątrz".

3. Co chcielibyście, żeby wydarzyło się z waszymi postaciami w następnym sezonie?
Eliza: Mam nadzieję, że w następnym sezonie Clarke wiecej się uśmiechała, chciałabym się śmiać, więc mam nadzieje, że moja postać przeżyje lepsze chwile.
Thomas: Obyśmy ocalili świat i wszyscy na świecie byli szczęśliwi, ale to nie byłoby zbyt interesujące, prawda?

4. Co w was zmienił występ w serialu?
Eliza: To moja pierwsza produkcja amerykańska, to dla mnie wielkie wyzwanie, pochodzącej z Australii.
Tam pracowałam od zawsze, ale ostatnio pracowałam jako kelnerka, obsługająca stoliki, więc tak, to dla mnie duża zmiana.The 100 sprawiło, że od nowa zakochałam się w mojej pracy.
Thomas: Teraz lepiej znam Kanadę, gdzie kręcimy. Ale tak naprawdę, ma to na mnie wpływ, bo dużo myślę o fabule, w której występuję.


5. Myślicie, że trzeba być przystojnym/pięknym i utrzymywać formę, żeby odnieść sukcer w serialu młodzieżowym?
Eliza: Niekoniecznie. To interesujące pytania, nie wiem.
Thomas: Oczywiście jest wiele seriali, które gromadzą przystojnymch/pięknych nastolatków, ale jeśli przestaniesz myśleć, w telewizji na ogół nie jest to potrzebne, tam jest wszystko. Czy pomógł mi mój wygląd? Jest to jedyny powód, dla którego mam tę pracę.

6. Jaka jest najlepsza rada, jaką otrzymaliście?
Eliza: Moja mama powiedziała mi dawno temu: "Nie powinno cię obchodzić, co inni o tobie myślą."
Thomas: Warren Beatty dał mi wspaniałą radę.Byłem w trasie z Disneyem i promowałem przez trzy dni i w ostatni dzień powiedziałem im, że się ze mną nie liczą. Ci z Disneya nie zrozumieli tego, i posunęłi się nawet do zawoalowanych gróźb wobec mojej decyzji. Przypadkowo spotkałem się z Warrenem Beatty, aby porozmwiać o filmie i zobaczył, że jestem zły, więc zapytał, co się stało. Kiedy mu opowiedziałem, powiedział: "Zawsze rób, co ci każą. Nie rób sobie wrogów w tym biznesie." Nie zwracałem na to zbytniej uwagi, a powinienem.

7. Teraz wiecie, jak to jest mieć fanów.  Czy wy zrobiliście coś szalonego jako fani?
Eliza: Jestem fanką różnych piosenkarzy i aktorów, ale nie zrobiłam dla nich niczego szalonego. W rzeczywistości, kiedy przedstawiają mi jakiegoś aktora, którego uwielbiam, zatyka mnie. Taka jestem.
Thomas: To jest dobra odpowiedź. Pewnie chciałbym sobie zrobić zdjecie z jakimś aktorem, poznawanie aktorów jeste świetne, ale, nie wiem... Najbardziej szalone, co zrobił dla mnie fan? Raz zrobiłem sobie zdjecie z fanem, który później wrzucił je na Twittera pisząc, że jestem strasznie nieśmiały i dziwny. Pomyślałem wtedy: I po to, chciał zrobić mi zdjęcie?

8. Jakie seriale oglądacie? Polećcie mi jakiś film.
Eliza: House of cards, i komedia New Girl.
Thomas: Nic. Nigdy nie oglądałem Arrow, w dodatku dopiero dzisiaj poznałem grających tam aktorów.
Ale mogę powiedzieć, że bardzo podobał mi sie "La gran belleza" [film] spacerując wczoraj po Madrycie, wspominałem ten film.

9. Zostajecie dziś jeszcze w Madrycie. Jakie macie plany? Gdzie już byliscie?
Eliza: Przylatując do Madrytu zgubiłam bagaż, więc dziś rano musiałam powtórzyć ten strój. Wieczorem jadłam kolację w Ten con Ten, bardzo mi się tam podobało, jedno z najlepszych miejsc, w których jadłam. Dziś jest moja ostatnia noc tutaj i nie mam planów.
Thomas: Nie powstrzymywałem się wczoraj. Wieczorem byłem w Cafe Marula, kierownik jest przyjacielem mojego brata. Jakie miejsce polecasz mi na dzisiejszy wieczór? [do dziennikarza; polecił im centrum Madrytu]






Filmik z konferencji prasowej, w której uczęstniczyli także aktorzy z Arrow :)


Jak Wam się podoba wywiad? Które odpowiedzi was jakoś zaskoczyły?


źródło: tumblr.com; cinemania.es 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz