Image Map

7.05.2015

WeekVid 23.04 - 07.05


Tak jak obiecałam, ponieważ tydzień temu nie miałam możliwości zajrzenia tutaj, dzisiaj będzie przegląd z ostatnich dwóch tygodni. I co tu dużo mówić, w tym czasie pojawiło się kilka interesujących dzieł! Zapraszam do oglądania!
OSTRZEŻENIE: Poniższy materiał może wywoływać gwałtowny przypływ emocji, oglądasz na własną odpowiedzialność :)




1. Grace | Kane & Abby

Brak mi słów na opisanie tego, jak piękne jest dla mnie to wideo! Nie dość, że o mojej ulubionej parze, to jeszcze zmontowane z niesamowitym wyczuciem. Delikatne i wymowne. Nie wiem co jeszcze dodać, sami się przekonajcie!



2. Kane + Abby | I found love

Dobra, to wcale nie miało tak być. Wcale nie planowałam poświęcić większości dzisiejszego WeekVida na Kabby, ale oni aż się o to proszą.. Kolejne piękne wideo, z cudowną muzyką, ślicznie zmontowane i odejmujące mi mowę.



3. Hunt you down - The 100

Robiący wrażenie, porządnie zmontowany, świetnie dopasowany do muzyki filmik. Co prawda momentami trochę mi się dłużył, ale myślę, że wciąż wart jest zobaczenia!



4. Lexa + Costia || Goodbye My Lover ||

AU które znalazłam i mnie zainteresowało. Zrealizowane naprawdę nieźle i choć Daenerys, która pojawia się tu w roli Costii, jest mi aż nazbyt dobrze znana, potrafiłam sobie wyobrazić ją jako kochankę Lexy. A tak w skrócie, wideo opowiada o ich zaaranżowanym małżeństwie. Jak to by mogło wyglądać? Obejrzyjcie!


5. Kane & Abby - Leave It Unspoken

No i jeszcze jedno o Kabby. Okej, w przypadku tego filmiku mam pewne zarzuty do początku - nijak mi nie pasuje i nieszczególnie mi się podoba. Jednak mimo to, piosenka ładnie komponuje się ze scenami, a zresztą stęskniłam się za tym shipem i ich spojrzeniami.



I to by było na tyle! Dziękuję za uwagę i do zobaczenia za tydzień :)

1 komentarz :

  1. Brakuje Bellarke , ale poza tym reszta filmików bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń