16.04.2015

WeekVid 09.04. - 16.04.


Kolejny tydzień, kolejny przegląd wideo! Jesteście ciekawi co takiego dzisiaj zobaczymy? Jeśli tak, to nie czekajcie dłużej i natychmiast zajrzyjcie poniżej ;)
OSTRZEŻENIE: Poniższy materiał może wywoływać gwałtowny przypływ emocji, oglądasz na własną odpowiedzialność :)


1. Octavia Blake || Fight song

Przede wszystkim muszę powiedzieć, że uwielbiam Octavię i jej przemianę z niewinnej dziewczyny z bezlitosną wojowniczkę! Dlatego też to wideo jest moim ulubionym z dzisiejszych. Piosenka w tle świetnie oddaje charakter bohaterki, całość jest dobrze zmontowana, naprawdę super! Zresztą przekonajcie się sami!



2. Clarke Griffin || Don't you worry child

To co mnie najbardziej urzekło w tym wideo, to słowa piosenki, które są idealnie, ale naprawdę idealnie (!) dopasowane do tego, co się dzieje na ekranie. Przepięknie zedytowane, nie za długie, z dobrym podkładem muzycznym, ma niesamowity klimat.



3. What if Bellamy died? [The 100 AU]

Słowem wyjaśnienia dla niewtajemniczonych, AU znaczy tyle co alternatywny wszechświat.
W przypadku tego wideo taki, w którym Bellamy nie przeżył w Mount Weather. Co mogę powiedzieć, prócz tego, że filmik jest niesamowity, świetnie zrobiony i łamie serce? Chyba nic, może lepiej zobaczcie sami!



4. Clarke & Lexa || Clexa

Dla fanów Clexy też coś na dzisiaj mam, a mianowicie to świetnie zmontowane, zsynchronizowane z muzyką i bardzo przyjemne w odbiorze wideo. Moim zdaniem dobrze przedstawia ich relację i generalnie jest warte obejrzenia.



5. Couples of The 100 || Glow

Na koniec fajny filmik z mieszanką różnych shipów. W tle dobrze pasująca i miła dla ucha piosenka, jest też po trochu scen dla różnych par, włączając w to nawet Memori. Jedyne co budzi moje zastrzeżenia, to efekt nałożony na całość, który momentami sprawia, że ciężko powiedzieć, co się ogląda. Jednak mimo to jest dobrze!



I to by było na tyle, jeśli chodzi o ten tydzień. Pominęłam jakieś świetne wideo? Śmiało podajcie linka w komentarzach! I do zobaczenia za tydzień! :)

5 komentarzy :

  1. Bardzo mi sie podobał filmik z Clarke i Bellamy, była bardzo dopasowana muzyka i świetnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 dziś wygrała może dlatego że jestem wielkim fanem Clarke i po prostu ją uwielbiam ;D
    5 też mi się bardzo podoba , świetnie zmontowany filmik i do tego fajna muzyka, która się zgrała z filmikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=0rD53haMa1A to jest lepsze ^_^ - Flusa

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 łamie moje serce ;-;-;-;-;-;-;-;

    OdpowiedzUsuń