Image Map

9.09.2014

Kiedy zwiastun 2 sezonu?



Zapewne każdy jest ciekawy, kiedy CW zaserwuje pierwsze spojrzenie na drugi sezon The 100. Mamy pewne przepuszczenia.



z oficjalnego tumblra scenarzystów serialu
Fanka: ''Jestem taka podekscytowana drugim sezonem, robicie najlepszą pracę w tym serialu. Wiecie, kiedy można oczekiwać zwiastunu?''
Scenarzyści: Nie powiedziano nam. Ponieważ premiera naszego 2 sezonu jest później niż większości innych seriali CW, zakładamy, że zwiastun nadejdzie tydzień lub dwa po wyjściu innych. Bądź na bieżąco!''

Warto spojrzeć na ramówkę CW 2014-2015.



Do pierwszych premier zostało 24 dni. Opublikowano pełne zwiastuny: TVD, Arrow, The Flash i The Originals. Więc zakładamy, że niebawem po wyjściu zwiastunów: Reign, Supernatural i Jane The Virgin powinno się pojawić ok. 30 sekundowe promo 2 sezonu, a potem ponad minutowy zwiastun! Kto nie może się doczekać?


źródło: tumblr.com

4 komentarze :

  1. Po co mi zwiastun? Ja chcę od razu drugi sezon ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o serialu ale niestety nie widziałam żadnego odcinka.
    Z przyjemnością dodam cie do affilates. Mam pytanie kto ci robił szablon? bo jest bardzo ładny.
    Pozdrawiam! http://megans-fox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial gorąco polecam! Wszystkie odcinki w zakładce powyżej ;)
      Szablon od https://www.facebook.com/KreatywnaART- również gorąco polecam, jest świetna i wszystko, co sobie zamarzysz to Ci zrobi za niską cenę :) dodaliśmy już Twój blog- http://the100polska.blogspot.com/p/reklama.html

      Usuń
  3. Nie moge sie doczekac 2 sezonu! Choc w sumie jestem pewna, ze bd mi brakowalo pierwszego, pierwszych momentu, poznawanie postaci....:)

    OdpowiedzUsuń