Image Map

1.06.2014

Reakcje obsady po finale 1 serii.

Na początku chciałabym zaznaczyć, że teraz każdy z was może skomentować post nie mając konta na bloggerze lub google. Wystarczy wybrać opcje ''anonimowy'' i śmiało pisać :)

Pierwsza część finału już w środę o 3 w nocy polskiego czasu. Obsada i ekipa realizująca The 100 spotkała się wczoraj, żeby obejrzeć finał pierwszej serii serialu. W poście prezentujemy zdjęcia ze wspólnego seansu i imprezy po oraz wpisy aktorów, scenarzystów na temat finału. Zapraszam do dalszego czytania :)









Łapcie teraz kilka reakcji :)


''Pokaz finału sezonu #The100 dziś w @warnerbrostv z @JRothenbergTV i obsadą,  czuję się jak dziecko w Boże Narodzenie''

R.W: ''Jestem TAKI szczęśliwy, mając dwa hitowe pokazy w przyszłym tygodniu! Uważaj na cały nowy 2 sezon #mistresses w poniedziałek wieczorem ABC, następnie # The100 w środę na CW.''
L.W: ''Największy zwrot akcji jeszcze nadchodzi"-Eliza Taylor (mówiąc o 2 ostatnich odcinkach #The100 sezonu 1)

''Zobaczyłam pokaz finału sezonu #The100 i..... SPOILER ALARM ... nie ma sposobu, żebym dzisiaj zasnęła!! #sointense''

''Fantastyczna noc z scenarzystami #The100 i aktorami na pokazie 2-częściowego finału. Rozbicie, gęsia skórka świadomości ... Poważnie, po prostu czekajcie wszyscy.''

Scenarzyści: ''Jesteśmy tutaj z obsada i ekipą, by obejrzeć 2-częściowy finał sezonu #the100 ''We Are Grounders!'' Bardzo podekscytowani!''
K.Sh: ''Obsada i scenarzyści oglądają finał sezonu razem. Czytaliśmy to, kręciliśmy i nadal podskakujemy na naszych miejscach. # The100''

''@JarodJoseph człowiek, właśnie obejrzałem finał. Byłeś .... # the100''

''Po obejrzeniu 2-częściowego finału sezonu, zapoczątkowałem spontaniczne oklaski! Nie mam słów, niesamowity wysiłek wszystkich #The100 #strach''

I jak? Nie możecie się doczekać finału sezonu? Bo ja nie wiem, jak wytrzymam do środy.

źródło: twitter.com

2 komentarze :

  1. Umieram z ciekawość!
    Mam nadzieje ze nie umrze Bellemy, Jasper, Octavia ani Clarke :3
    I shippuje Bellarke i Javia( nie wiem jak nazywa się ten parring xD )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja teraz boję się coraz bardziej o wszystkich?

    OdpowiedzUsuń