Image Map

21.06.2014

Konferencja prasowa Elizy i Thomasa w Madrycie.



Jakiś czas temu dodaliśmy dla Was tłumaczenie wywiadu z Hiszpanii, a przy okazji fragment konferencji prasowej, na której pojawili się członkowie obsady The 100 i Arrow. Dziś mamy dla Was tłumaczenie całej konferencji i drugiego wywiadu, jeśli Was to interesuje- zapraszam do rozwinięcia :)



Prezenter: Dziękuję Coltonowi, Emily, Elizie i Thomasowi. Dziękuję, że przyjechaliście do Madrytu na waszą trasę promocyjną, jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc was tutaj gościć. Ze strony Anteny3, Syfy i Calle13 chcielibyśmy podziękować wam, że jesteście tutaj, dzielicie z nami te chwile z nami i ze wszystkimi ludźmi. Macie wielu fanów. Wiemy, że spędziliście tutaj weekend. Colton śledzimy cię na Twitterze, opowiedz nam co wczoraj robiłeś.
Colton: Tak! Wczoraj byliśmy pospacerować na Plaza Mayor i poszliśmy do parku, który opisano nam jako Central Park w Madrycie, el Retiro. Zrobiliśmy dużo zdjęć, było niesamowicie. To cudowne poznać ludzi, którzy tak uwielbiają nasz serial, którzy są tak zaangażowani... To miłe być otoczonym przez ludzi tak daleko od domu.

Prezenter: Po niesamowitym drugim sezonie Arrow i pierwszym sezonie The 100, chcielibyśmy dowiedzieć się trochę więcej o tym co wydarzy się w tych fascynujących serialach.
Eliza: Hmm, tak, jest trochę interesujących zwrotów akcji... Jesteście blisko finału sezonu, prawda? To bardzo ekscytujące, myślę, że ostatni odcinek nie zawiedzie. Będzie tam ogromny cliffhanger, przez co nie będzie można doczekać się drugiego sezonu, który będzie zupełnie inny. To emocjonujące.

Prezenter: Thomas, jak myślisz, co jest interesującego w The 100? Dlaczego, skoro to serial młodzieżowy może być skierowany do starszego grona odbiorców? Jak sądzisz, dlaczego odnosi taki sukces?
Thomas: Sądzę, że istnieje kilka powodów, aby robić to dla wszystkich odbiorców, aktorów, artystów, pisarzy... Fakt, że istnieje młode i starsze pokolenie w tym samym serialu sprawia, że ​​jest to atrakcyjniejsze dla większości ludzi.

Prezenter: Eliza, twoja postać jest w tej chwili uwikłana w taki trójkąt miłosny, są dla siebie stworzeni, czy sytuacja zmusza ich do wspierania się nawzajem?
Eliza: (do publiczności) Kto uwielbia Finna i Clarke? [Colton robi hałas] Dziękuję Colton, ja też ich uwielbiam! Podobają mi się razem, chociaż trójkąty komplikują romanse, to może być to.

Prezenter: Wracając do Arrow. Emily, zaczęłaś jako postać jednoodcinkowa, a teraz jesteś stałym członkiem ekipy Arrow, jak każda inna postać. Jak to było?
Emily: To było... Cóż, sami wiecie. Zaczęłam w trzecim odcinku pierwszego sezonu, jako świeżo upieczona absolwentka, z postacią, z którą kochałam dorastać. (nie czaję trochę tego zdania) Zorganizowana dziewczyna, dużo bardziej zorganizowana niż ja, która wiele mnie nauczyła. Uwielbiam, uwielbiam ją i uwielbiam to, czego dokonała przez ten czas.

Prezenter: Wyobrażasz sobie Felicity noszącą maskę albo mającą moce?
Emily: Myślę, że każdy na świecie używa maski na różne sposoby... I supermoce... Ona jest bardzo inteligentna! Mam moc w postaci niesamowitego umysłu, i ja naprawdę bardzo to podziwiam. Czasami jest jak maszyna i dlatego wychodzą jej takie niewygodne komentarze... Generalnie ona jest trochę dziwna, jak ja.
Colton: Ty w niczym nie jesteś dziwna.
Emily: W niczym, w niczym, generalnie.
(Oboje się śmieją)

Prezenter: Colton, czy Green Arrow i Roy są nowymi Batmanem i Robinem?
Emily: Ale Colton jest Batmanem?
Colton: Jasne, byłbym Batmanen. To, co najlepsze w Team Arrow, to to, że nie jest to tylko duet, mamy Diggle’a i Felicity, którzy są dużą częścią ekipy, a więc tak naprawdę ekipa Arrow jest większa i lepsza niż Batmana i Robina mogłaby być...

Pytania fanów...
Pytanie do Emily i Coltona...
Emily: Dawajcie!
Pytanie: Przez ten sezon widzieliśmy odcinki pokazujące przeszłość różnych bohaterów, jak zazwyczaj Olivera, a tym razem Laurel albo Diggle’a. Chcielibyście, by wasi bohaterowie mieli odcinki z flashbackami, które wyjaśniłyby coś w waszej przeszłości?
Emily: Oczywiście, ja błagałam o jeden.
Colton: Ale co mogą pokazać o tobie? Pewnie cały czas siedziałaś...
Emily: Co? Byłam w MIT!* (Massachusetts Institute of Technology) Wielkie dzięki... Chociaż myślę, że mam dwa stopnie (naukowe).
Colton: Ale pewnie ślęczałaś przy komputerze...
Emily: Tak, ale brałam też udział w wielu szaleństwach.
Colton: Kiedy coś takiego widzieliśmy?
Emily: Eh, w drugim sezonie, kiedy Diggle zaparkował samochód przed moimi drzwiami, wyszłam w piżamie dać mu gorącą kawę.
Colton: A co chciałabyś, żeby się wydarzyło?
Emily: Żadnych równań matematycznych. A ty, co chciałbyś zobaczyć w twoich flashbackach Colton?
Colton: Byłoby zabawnie zobaczyć jakiś naturalny element, jakim są ci z Glades. To byłoby najlepsze. Ale cóż, jeśli byłby flashback, moja postać ma teraz osiemnaście lat, więc myślę... Prawdopodobnie byłoby to zawalenie szkoły w siódmej klasie i tyle...

Pytanie: Teraz Oliver nie ma pieniędzy, stracił swoją firmę, Felicity, pozwoliłabyś mu zostać w twoim mieszkaniu?
Emily: Zarobić więcej pieniędzy niż Oliver Queen? To interesujące pytanie. Myślę, że ona jest bardzo hojną osobą, więc z otwartymi ramionami, a zwłaszcza że to Oliver Queen. Dlaczego nie?

Pytanie do obsady The 100...
Pytanie: Wasz serial posiada wiele podobieństw do takich produkcji jak Lost: Zagubieni czy Igrzyska Śmierci, więc chciałabym się dowiedzieć, jakie inne programy, postacie czy rzeczy wam przypomina.
Eliza:  Tak, tak, rozumiem, że jest wiele rzeczy, które mogą wydawać się podobne, ziemia jak z Władcy Much, czy Lost: Zagubieni... Tego typu rzeczy... Rzeczy z przestrzeni jak z Battlestar Galactica, istnieje wiele rzeczy, które można by porównać... Co myślisz, Thomas?
Thomas: Tak, to wszystko prawda.
(Śmiechy)

Pytanie: Colton, The Gates, Teen Wolf i teraz Arrow, dobrze czujesz się w tego typu rolach?
Colton: Widziałeś The Gates!? Niesamowite! Super! Tak, myślę, że byłem w kilku nadprzyrodzonych światach. Myślę, że to genialne, że w tego typu serialach są fani tak zaangażowani, zarówno w Teen Wolf jak i w Arrow. To zabawne tworzyć część fandomu i także branie w tym udziału.

Pytanie: Chciałbyś zobaczyć film albo serial ‘Młodzi Tytani?
Colton: Oh, to byłoby super! Może coś o nastoletnich bohaterach Ligi Sprawiedliwości... Byłoby super. Znacie jakiegoś producenta albo coś dla nas? Jest tu jakiś producent? Nie?
Pytanie: Mały spoiler... Wolisz Red Arrow czy Arsenal?
Colton: Arsenal. Będzie Arsenal. Myślę, że mogę to powiedzieć bez ryzykowania. Będzie mieć coś wrażliwego i z serca... I nie będzie tak ciężko.





RECAP BLOG: Cześć! Jesteśmy @TodoArrow i @RecapBlog i  chcielibyśmy zapytać o plotki dotyczące Nightwinga w trzecim sezonie. Czy moglibyście coś o tym powiedzieć?
Emily: Chciałabym dać wam coś ekskluzywnego, ale nic mi nie mówią. To prawda, bo jestem okropną kłamczuchą. Nightwing by mnie nęcił.
Thomas: Kim jest Nightwing?
Emily: Robin jest Nightwingiem, kiedy staje się zły...
Thomas: Oh, z pewnością dobrze byście się z tym bawili....
Colton: Na pewno. I myślę, że to dlatego, bo…
Emily: ¡Ssshhh!
(Śmiechy)
Dalej Thomas!
Colton: Być może ty [Thomas] powinieneś zagrać Nightwinga.
Emily: Tak, byłbyś genialny...
Thomas: Tak naprawdę, czekałem na to, byście to powiedzieli..
Colton: [pytanie do publiczności] Thomas mógłby pojawić się jako Nightwing w 'Arrow', prawda?
Eliza: Jest nasz! Nie dzielimy się!

Pytanie: Cześć, chciał/a/bym zapytać Emily o jej charakteryzację, jako Felicity. Bierzesz udział w wyborze ubrań lub makijażu? Bo to jest bardzo różny styl od tego, jak wyobrażamy sobie dziewczynę z MIT’u.
Emily: Mam z tym coś wspólnego, to interesujące. Uwielbiam, że zawsze kiedy pracuje pod przykrywką zakłada soczewki zamiast okularów, wydaje mi się, że to ma sens. Według mnie to jej sposób na założenie maski idealnej w gorących klimatach.
Co do makijażu i ubrań, to coś, czym zajmuje się nasz niesamowity zespół, który wykonuje wspaniałą robotę, a ja nie chciałabym zagrażać ich umiejętnościom...
Pytanie: I możesz biegać w tych szpilkach?
(śmiech)
Colton: Pokaż!
Emily: W odcinku, w którym Felicity rzuca się przez okno z Oliverem, możecie zobaczyć, jak przez pięć sekund sceny jestem tak naprawdę w balerinach. Jeśli chcecie, zobaczcie tę scenę ponownie. Było bardzo dużo szkła na ziemi i to było niebezpieczne, więc...

Pytanie: Eliza, czujesz się jak przywódca w swojej roli w serialu?
Eliza: Ja? Eliza? Czy Clarke?
Pytanie: Chodzi o twoją postać w serialu.
Eliza: Tak, myślę, że Clarke jest dobrym przywódcą, przede wszystkim jak na 17-letnią dziewczynę. Lubię myśleć, że to co się dzieje między Clarke i Bellamy’m jest śmieszne, ponieważ oboje szanują się wzajemnie, ale mówią sobie prawdę. Toczyli ze sobą kilka naprawdę fajnych walk.
Pytanie: Nikt nie kwestionuje Clarke na Ziemi?
Eliza: Cóż, myślę, że wielu ją kwestionuje. Przede wszystkim dlatego, że czasami podejmuje trochę dziwne decyzje, ale wszyscy w jakiś sposób się jednoczą.

Pytanie: Reprezentuję @The100Spain, i chciał/a/bym zapytać, na co czekacie w drugim sezonie?
Eliza: Podoba mi się to, co będzie. Ale trudno to sobie wyobrazić bez obejrzenia smutnego finału sezonu. Ale z tego co wiemy, bo nie widzieliśmy zbyt dużo scenariuszów, myślę, że będzie super. Mam wielką ochotę, by nagrywać.

Pytanie: Emily i Thomas...
Emily: Ay to zabawne.
Pytanie: Przepraszam, Eliza i Thomas. Podoba wam się kręcenie w środowisku naturalnym? Ile scen było tak naprawdę kręcone na wolnym powietrzu?
Eliza: Większość jest w środowisku naturalnym, nagrywamy w lesie w Vancouver, który jest piękny. Kocham tam nagrywać.
Thomas: Tak, przebywanie na powietrzu jest świetne, czas jest jak... Nie tak jak to... Jest niesamowite. Większość scen na zewnątrz jest kręcona na zewnątrz.

Pytanie: Drugie pytanie jest dla prawdziwej Emily... Zobaczymy cię w 'The Flash', spin-off’ie czy coś?
Emily: Spekulowano i proponowano mi to. Ale najpierw akcja musi się rozwinąć, to jest zupełnie inny byt. Mamy ogromne szczęście, mogąc wziąć udział w serialach uniwersum DC i jeśli pojawią się jakieś inne postacie z tego uniwersum, zobaczymy je, i będziemy w pobliżu. W rzeczywistości kręcimy na innym boku ulicy –nie jest to normalny ruch uliczny- więc prawdopodobnie będziemy dzielić lokalizację i nagrywać w tym samym czasie w obu miejscach.
Colton: Z pewnością będziemy dzielić się cateringiem.
Emily: Na pewno będziemy dzielić się cateringiem. Z pewnością zobaczycie więcej w trakcie sezonu...

Pytanie: Jeśli moglibyście być inną postacią, kim byście byli? Jesteśmy Team Olicity!
Emily: Byłabym Roy’em Harper’em. Tak mogłabym biegać wokół, uprawiając parkour.
Colton: Ja byłbym Oliverem Queen’em... Tak mógłbym... Ay nie mogę tego powiedzieć. Nie wiem... Tak, mógłbym być w pewnej scenie, która została wycięta z drugiego sezonu.
Eliza: Wiem, kim ty mógłbyś być [Thomas]. Myślę, że Thomas byłby Monty’m. To jego ulubiony bohater. Ja chciałabym być Jasperem. Zawsze jest zabawny i robi kawały, uwielbiam go.

Pytanie: Eliza, twoja bohaterka wyrosła z niewinności i naiwności, by stać się naprawdę silną. Zgadzasz się z decyzjami, które podjęła?
Eliza: Tak, myślę, że to coś fajnego, widzieć jak ewoluowała przez cały sezony. To było skomplikowane i była zmuszona podjąć decyzje w oparciu o przeżycie. Myślę, że zdała sobie sprawę, że być tą postacią nie oznacza przypisywać tego, co jest dobre, a co złe.

Pytanie: Jesteście częścią fandomu?
Colton: Jasne! Aż przesiąkliśmy...
Emily: Jestem wielką fanką powieści Aragorna, o smokach... Czytałam je dużo. Ale myślę, że... Ej! [Colton] (śmiechy) Zaczęłam czytać kiedy miałam 16 lat, a skończyłam, kiedy miałam 23. Czytałeś je? [Colton zaprzecza]
Colton: Byłem takim jakby fałszywym fanem ‘Harry’ego Pottera’. Przeczytałem trzy pierwsze książki i czułem się wielkim fanem, ale potem zapomniałem o jego istnieniu i poszedłem na ostatni film. Jest ich siedem? Poszedłem na ostatni i wyszedłem z kina, bo nie wiedziałem o co chodzi. Był świetny, ale nie dowiedziałem się o tym. Nie jest tajemnicą, ze jestem ogromnym fanem 'Pokemonów'. Naprawdę. Byłem najlepszym mistrzem Pokemonów, miałem Pikachu na urodzinach i pierwszą edycję kart holograficznych z jednym. Zezłościłem się na brata, i wysługiwałem się nim, dopóki mi jednej nie zwrócił. To była bardzo rzadka karta. To zrobiło się trochę szalone, więc oddam głos Elizie...
Eliza: Dziękuję... Byłam wielką fanką 'Czarodziejek z Księżyca’. W zeszłe Halloween byłam przebrana za jedną, na imprezie z nim właśnie... (wskazuje na Thomasa)
Colton: Zdjęcia!
Eliza: Nie ma zdjęć. Ale tak, uwielbiam to.
Thomas: Co to są ‘Czarodziejki z Księżyca’?
Eliza: To kreskówka, w której walczą ze złem. I kiedy zakłada się magiczny diadem, przemienia się w superbohaterkę. Latają i wirują w powietrzu... To jest super.
Thomas: Można być fanem czegokolwiek, tak? Ja jestem fanem New York Nets. To drużyna koszykówki.

RECAP BLOG: Między tobą [Eliza] i Bellamy’m jest dużo chemii, i chociaż między nimi nadal nic się nie wydarzyło, jak sądzisz, jaka będzie reakcja Clarke, kiedy dowie się co się wydarzyło miedzy Bellamy’m i Raven?
Eliza: Mmm, nie wiem. Nie sądzę, by tak naprawdę była o to zła.
Thomas: No weź...
Eliza: Nie. Myślisz, że by była?
Thomas: Nie ma jakiejś malutkiej części Clarke, która...?
Eliza: Może jest jakaś maleńka część Clarke, która coś czuje, ale nie sądzę, by ona była tego świadoma.
Thomas: Ona o tym nie wie, ale tak.
Eliza: Nie wiem, ale na tym etapie z pewnością myśli o innych sprawach. Jak przeżycie...
RECAP BLOG: A Finn?
Thomas: Cóż, decyzja Raven nie była najlepsza, Bellamy jest typem mordercy, złym, więc tak, to nie najlepszy pomysł, by wiązać się ze złym facetem. Nie wiem, czy byłby bardzo zazdrosny, ale pewnie tak.

Pytanie: Chciał/a/bym wiedzieć, czy oni są tak zakochani w Olicity jak my.
(Słychać hałas z mikrofonów i głośników)
Colton: Jesteście obcymi.
Emily: To ma sens w pewnych momentach, ale także odwraca uwagę od innych problemów, takich jak “przedsięwzięcie”, mirakuru... I te rzeczy, które się dzieją. Myślę, że to jest prawdziwe. Bo miedzy nimi jest dużo wrażliwości i lojalności, ale właśnie to będzie ryzykowało, jeśli Olicity się zdarzy. Więc trzeba przeanalizować, ile ryzyka jesteś gotów podjąć, wszyscy będziemy w sytuacji, w której rozpoczynasz z kimś romantyczny związek, ale boisz się, że to zniszczy to, nad czym długo pracowałeś w osiągnięciu tego. Myślę, że to bardzo ważne, znajdując się w sytuacji Olivera i Felicity, to sytuacja życia lub śmierci, bardzo ekstremalnej, bo nikt więcej nie ocali Starling City.
Colton: W dodatku, jeśli damy wam Olicity, nie będziecie nas już kochać!
Emily: Ale też nie lubię patrzeć na te wszystkie płaczące twarze, jak wszyscy cierpicie po każdym odcinku na Twitterze. Źle się z tym czuję. Ale przynajmniej jest pasja.

Pytanie: Colton i Emily, zademonstrowalibyście nam pojedynek?
Colton i Emily: Jasne! Nie próbujcie tego w domu ludzie.
Emily: Rozciągamy się?
Colton: Tak, lepiej się porozciągajmy.
(Pojedynkują się dla żartów)
Colton: Chce się upewnić, że jej nie uderzyłem.
Emily: To nieprawda, raz mnie popchnąłeś.
Colton: Kiedy?
Emily: Popchnąłeś mnie przed samochodem w Londynie.
Colton: Szłaś w jego stronę.
Emily: Popchnąłeś mnie.
Colton: To nigdy się nie zdarzyło.
Emily: Popchnąłeś.
Colton: Nie.
Emily: Tak było!




Tutaj już widać, że Thomas żartuje z Coltonem :) Jeszcze raz chciałabym bardzo podziękować dla naszego tłumacza, bo bez niego nie przeczytalibyśmy tego wszystkie :)

źródło: recapblog.com; tumblr.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz